Monday, October 6, 2014

آسفالت، کاربرد قیر در تولید آسفالت برای استفاده در راه‌سازی

.

آسفالت، کاربرد قیر در تولید آسفالت برای استفاده در راه‌سازی

.
کاربرد قیر در آسفالت
آسفالت
..
.
آسفالت یک ماده پراستفاده برای راه‌سازی در سراسر جهان است و قیر یک ماده ضروری برای آسفالت است. فقط در اروپا بیش از ۴۰۰۰ کارخانه تولید آسفالت وجود دارد و این کارخانه‌ها ۳۰۰ میلیون تن آسفالت در سال تولید می‌کنند.
به‌طورمعمول آسفالت محتوی ۹۵ درصد ذرات جامد و شن است و دارای ۵درصد قیر به‌عنوان عامل چسبنده است. خاصیت ویسکوز قیر به آسفالت اجازه می‌دهد تا انعطاف‌پذیری خود را به‌طور قابل‌توجهی حفظ کند و سطوحی بادوام را به وجود آورد.
انواع مختلفی از آسفالت وجود دارد که هرکدام مخلوطی از مقادیر مختلف قیر و مواد جامد هستند و هر نوع آسفالت برای کاربرد خاصی تهیه‌شده است. بنابراین برای هر کاربردی، مخلوط آسفالت مخصوصی موجود است.
به‌طورکلی آسفالت یک ماده قابل بازیافت است و بخصوص در سال‌های اخیر بازیافت آسفالت به شکل قابل‌توجهی افزایش‌یافته است. مقدار بازیافت آسفالت و استفاده مجدد از آن در سطح جاده در کشورهای مختلف متفاوت است ولی می‌توان گفت ۷۰ درصد از آسفالت مجدد با مواد تازه مخلوط می‌شود و دوباره در سطح جاده مصرف می‌گردد که این کار باعث صرفه‌جویی در بهره‌برداری از منابع تجدید ناپذیر می‌گردد.
امروزه جاده‌های آسفالت جدید را طوری می‌سازند که تا چهل سال به‌خوبی قابل‌استفاده باشند. و ساختار آسفالت باید طوری باشد که افزایش ترافیک، شرایط آب و هوایی و محیطی را تحمل کند و با محیط‌زیست سازگار باشد.
یک جاده آسفالت معمولی دارای فرم چندلایه شامل مواد به هم چسبیده با قیر و مواد بدون قیر است. و لایه‌های زیری به‌منظور حفاظت در برابر یخ‌زدگی و عوامل محیطی توسط پوشش آسفالت که محتوی قیر است پوشانده می‌شوند. و طراحی تعداد و ضخامت لایه‌ها بستکی به شرایط محیطی و بار ترافیکی دارد که قرار است جاده تحمل کند.
شرکت فیدار اصفهان بزرگ‌ترین صادرکننده قیر ایران است و کارخانه‌های آسفالت سازی در سراسر جهان از مشتریان این شرکت می‌باشند.
.

Saturday, October 4, 2014

Iran Bitumen, feedar esfahan factory products

www.iranbitumen.co

https://www.iranbitumen.co

Feedar Esfahan company is one of the biggest *iran bitumen* exporters and *Iran bitumen* suppliers in Iran with over two decades of experience.
Our *products* are different types of * bitumen *such as bitumen *grades 60/70*,*80/100*,*40/50* *and 30/40*other product of our factory is new steel drums for bitumen packing.

Our factory is able to produce new steel drums with different capacities based on your choice and uses for * bitumen* packing and export to around the world.

Everyone knows that The bitumen from Iranian refineries has the best quality and purity for every application in construction industry.

If you are looking for bitumen from Iranian refineries such as the Esfahan refinery, the Arak refinery and etc we can help you.

We are able to pack Iran bitumen 60/70, Iran bitumen 85/100, Iran bitumen 40/50, Iran bitumen 30/40 and other grades based on your choice and export.

*Iran bitumen*in drum:


*Packing* is also available based on your choice of *drums * such as *drums* of 98 cm in height with 180 +- 3 kg net capacity made from new steel sheets known as *standard drums* and for land destinations, thicker drums of 1 mm body thickness with 220 kg capacity are also available.

*Iran bitumen in poly bags:*

Other types of packing is also available such as Iran bitumen in poly bags of 30 kg, which can normally fit around 700 bags per 20’ dry container and are meltable in *bitumen* melting machines.

We are also able to provide our buyers with Iran bitumen in Reconditioned & Used *Drums*, *Poly Bags*,*Jumbo Bags*, *Bulkers* and *Bitutainers*.

*The Feedar Group is able to supply new and used drums in break-bulk or Palletized as required by its buyers.*

We hope you find everything you are looking for on our site. If you have any questions or comments, please contact us via the Contact page on this website.

Sunday, September 28, 2014

مزایای استفاده از پلی بگ برای حمل و نقل قیر

مزایای استفاده از پلی بگ برای حمل و نقل قیر

مزایای استفاده از پلی بگ برای حمل و نقل قیر و اثر پلی بگ بر خواص نهایی قیر

پلی بگ
پلی بگ
مزایای استفاده از پلی بگ برای حمل و نقل قیر
قیر یک ماده کاربردی در صنعت راه سازی و ساختمان سازی است و استفاده از آن هزاران سال قدمت دارد. تجارت قیر در سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ به ۱۳۰ میلیون تن در سال رسید. و تقاضا برای قیر در سال ۲۰۰۳ در آمریکا به ۲/۳ میلیون تن و در هند به ۳۸ میلیون تن در سال رسید. قیر کاربردهای مختلفی دارد و ۸۰ تا ۹۰ درصد آن در راهسازی و بقیه در عایق کاری بام، استخر و سایر کاربردها استفاده می شود.
قیر در پالایشگاه و با استفاده از نفت خام تهیه می شود. بیشتر قیر مورد استفاده در راهسازی، باقی مانده تقطیر در خلا است و معمولا نقطه برش آن بین ۴۲۵ تا ۵۸۰ درجه سانتی گراد است. این ماده در پالایشگاه های ایران تولید می شود.
ترکیبات قیر در پالایشگاه ها به صورت مذاب تولید می شوند و دمای آن ها آنقدر بالا است که مذاب باقی مانده و انتقالشان با استفاده از خطوط لوله و پمپ امکان پذیر باشد. قیر معمولا با استفاده از تانکر و یا بشکه های فلزی به دست مصرف کننده می رسد.
وقتی قیر با استفاده از تانکر حمل می شود، تانکر باید دارای یک سیستم گرمایش داخلی باشد تا بتواند دمای مورد نیاز برای ذوب شدن و تخلیه قیر را ایجاد کند و یا تانک عایق باشد به طوری که قیر مذاب گرمای خود را تا محل تخلیه به شکل قابل توجه حفظ کند. معمولا استفاده از قیر در دماهای بالا انجام می شود. وقتی قیر با استفاده از بشکه فلزی حمل می شود باید برای استفاده نهایی از آن با استفاده از حرارت قیر را مذاب نمود.
معایب انتقال قیر با استفاده از تانک و بشکه فلزی می تواند شامل موارد زیر باشد:
برای انتقال نیاز به تانکرهای گرانقیمت است و برای بالابردن دمای قیر نیاز به صرف انرژی زیادی است. برای تخلیه قیر از داخل بشکه نیاز به حرارت است و حدود ۲% از قیر به صورت لایه ای نازک به بشکه ها می چسبد و قابل بازیابی نیست و بشکه ها هم در محل مصرف اسقاط می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند.
جهت رفع مشکلات فوق برای حمل قیر می توان از پلی بگ استفاده کرد. که به دلیل وزن کم پلی بگ حمل آن آسان و انبارداری پلی بگ آسان است و چون از مواد پلیمری ساخته شده نیازی نیست پلی بگ را از قیر جدا کنند. پلی بگ می تواند از موادی باشد که کاملا سازگار با قیر باشد و به شکل یکنواختی در کاربرد نهایی در قیر مذاب پخش شود و حتی خواص قیر را بهبود دهد.
استفاده از پلی بگ، پلی بگ و صادرات قیر، پلی بگ و اثر آن بر خواص قیر، پلی بگ مزایا و معایب، پلی بگ چیست، چرا از پلی بگ استفاده کنیم، آیا پلی بگ در کاربرد قیر تاثیر دارد، وزن قیر داخل پلی بگ .

Sunday, September 21, 2014

Bitumen 60/70 transported from the producer to refineries




http://s5.picofile.com/file/8142067292/bitumen6070.jpg

Bitumen  (bitumen 60/70)  is a mixture of  aromatics, resins, saturates and asphaltenes. The saturates are nonpolar material including branched, cyclic saturated hydrocarbons and linear hydrocarbons. The asphaltenes and resins have polar substituents.
Asphaltenes are insoluble in an excess of pentane (or heptanes) whereas the resins are miscible with pentane (or heptanes).
amount of asphaltenes, aromatics, saturates and resins in bitumen (bitumen 60/70) may be measured whit a SARA (Saturate, Aromatic, Resin and Asphaltene) analysis method. amounts of asphaltenes, resins, saturates, and aromatics in bitumen (bitumen 60/70) is dependent on the geographical location of the bitumen (bitumen 60/70) and the test method used.
heavy petroleum liquids have an API (American Petroleum Institute gravity) gravity of less than 20°. Extra heavy petroleum liquids is defined as a dense petroleum liquids with an API (American Petroleum Institute gravity)  gravity of less than 10°. Bitumen (bitumen 60/70) has an API gravity of less than 10° and an extremely high viscosity. Bitumen (bitumen 60/70)  is distinguished from extra heavy petroleum liquid by the degree in which it has been degraded from the original crude oil. Often bitumen (bitumen 60/70)  is present as a solid and does not flow at 25 Degrees Celsius temperature.
After extraction of bitumen (bitumen 60/70)  it must be transported from the producer to refineries for processing. The transportation of bitumen (bitumen 60/70) by pipeline requires that the viscosity of bitumen (bitumen 60/70) be low enough so that the pumping requirements and the size of the pipeline are economically optimal. There are several methods which bitumen (bitumen 60/70)  may be transported by pipeline. These methods include; core annular flow; dilution; oil/water emulsion formation; heating; and partial field upgrading.
Dilution is a conventional method that producers have used to transport bitumen (bitumen 60/70) . Dilution requires large quantities of diluent to reduce the viscosity and make the bitumen (bitumen 60/70) easier to pump through the pipeline. At the refinery, the diluent is typically separated from the bitumen (bitumen 60/70) and pumped back to the production site via separate pipelines for reuse.
Typically, in order for pipeline transportation of bitumen (bitumen 60/70)  to be possible, diluent is added to the bitumen (bitumen 60/70)  to prepare a mixture of bitumen (bitumen 60/70)  and diluent. Diluents are mixtures of hydrocarbon solvents or hydrocarbon solvents which are added to the bitumen to improve the movement of the bitumen through a conduit.

Wednesday, September 17, 2014

drum production and bitumen expoer



Drum Production, Bitumen Packing & Export of Bitumen

The Feedar Group is an international business group of manufacturing and trading companies which have been active in the markets all over the world for about two decades with offices in the Middle East. 
Drum Production, Bitumen Packing & Export of Bitumen
Located near the ancient city of Isfahan in Iran, Feedar Esfahan Manufacturing Co., produces new steel drums and packs bitumen for export.  With a fine reputation as one of the leading exporters of drummed bitumen, Feedar Esfahan Manufacturing Co., is obligated to provide the best services to its customers. 
The bitumen is sourced from the major refineries which are most reputable for their quality. 
The Feedar Group is able to supply various grades of bitumen in new or used drums as well as in break-bulk or palletized,as required by its buyers.

Tuesday, September 16, 2014

قیمت روزانه قیر بشکه ای و قیر صادراتی در ایران

طی سال‌های گذشته افزایش قیمت جهانی قیر و افزایش یافتن دامنه تغییرات قیمت این ماده استراتژیک اذهان مختلف جهان را درگیر تحلیل دلایل این رویداد نموده است. پیش‌گویی قیمت‌های قیر و بررسی علت‌های نوسان در این قیمت‌ها و اصولاً تحلیل بازار جهانی قیر در اکثر مواقع کار سختی است. عوامل گوناگون و متنوعی وجود دارند که بر بازار و قیمت‌های جهانی قیر تأثیر می‌گذارند و مثل هر کالای دیگر، عوامل مختلفی هستند که بر قیمت‌های منطقه‌ای و جهانی قیر تأثیرگذار هستند و قیمت قیر صادراتی ایران نیز از این امر مستثنی نیست . ازجمله مهم‌ترین عواملی که بر قیمت جهانی قیر ایران تأثیرگذار است عمدتاً شامل عرضه و تقاضا و عوامل تأثیرگذار بر آن‌ها هستند و تأثیراتی که این عوامل بر قیمت قیر می‌گذارند معمولاً بلندمدت است. ازجمله عوامل مؤثر دیگر در قیمت جهانی قیر می‌توان به نوسانات ارزش دلار و تقاضای جهانی قیر اشاره نمود.با توجه به این موضوع که امروزه بیشتر کالاها و ازجمله قیر در هنگام راه یافتن به بازار و مبادلات جهانی بر مبنای دلار قیمت‌گذاری می‌شوند بنابراین تغییرات ارزش دلار خصوصاً در مقابل سایر ارزهای معتبر بین‌المللی نیز می‌تواند بر عرضه و تقاضای بسیاری از کالاها و ازجمله قیر تأثیرگذار باشد.شرکت فیدار اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده جهانی قیر خالص با بهترین قیمت و کیفیت، قیر صادراتی خود را از مدرن‌ترین و بهترین پالایشگاه‌های کشور مانند پالایشگاه‌های اصفهان، اراک، شیراز و تبریز تأمین می‌نماید. گرید های قیر موجود در شرکت فیدار اصفهان شامل قیرهای: ۶۰/۷۰، ۸۰/۱۰۰، ۴۰/۵۰ و گرید ۳۰/۴۰ است. شرکت فیدار اصفهان قیر صادراتی خود را در بسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد که عمده آن به‌صورت بشکه‌ای است؛ که مشخصات بشکه‌ها به‌صورت زیر است.مشخصات بشکه‌ها:بشکه‌های فلزی جدید، گنجایش ۱۸۲ کیلوگرم (وزن خالص)، ۱۱۰ بشکه دریک کانتینر ۲۰ فوت قیمت گذاری قیر صادراتی با توجه به مقصد شما و به‌صورت سی آر اف است.شرایط پرداخت نیز بر اساس پول نقد  تعیین‌شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت قیر صادراتی ایران لطفاً با ما تماس بگیرید:info@feedar.cocommerce@feedarsana.com